OnLive! 'Ετσι θα είναι οι κονσόλες στο μέλλον!


Ξεχάστε τα X-Box, Playstation, Wii και τις υπόλοιπες κονσόλες όπως τις ξέρατε. Το μέλλον είναι πλέον το σύννεφο (ή cloud computing). Αναμφίβολα πρόκειται για την μικρότερη κονσόλα με τις περισσότερες δυνατότητες! Με μια συσκευή αξίας $99 (βέβαι χρειάζεται και μια σύνδεση στο ίντερνετ ανάλογη με το μέγεθος της τηλεόρασης στην οποία θα συνδεθεί-για παράδειγμα για οθόνες μέχρι 30" 3 Mbps, για 30-40" 4 Mbps και για μεγαλύτερες από 40" 5 Mbps) θα μπορείτε να παίζετε όλα τα παιχνίδια από όλες τις κονσόλες και τους υπολογιστές (προς το παρόν είναι διαθέσιμα 50 παιχνίδια αλλά ετοιμάζονται άλλα 100).

Το OnLive λοιπόν είναι μια συσκευή η οποία συνδέεται με την τηλεόραση και μέσω της σύνδεσης με το ίντερνετ προσφέρει στον χρήστη την δυνατότητα να επιλέξει και να παίξει το παιχνίδι που επιθυμεί (τα παιχνίδια είναι διαθέσιμα προς ενοικίαση ωστόσο στο μέλλον θα υπάρχουν και προσφορές για συνδρομή και πρόσβαση σε όλα τα παιχνίδια)! Όλη η επεξεργασία του παιχνιδιού γίνεται σε απομακρυσμένους servers και αυτό οπυ φτάνει στον χρήστη στην ουσία είναι απλά ένα "βίντεο". Αυτός είναι ο λόγος για την απαίτηση μιας "καλής σύνδεσης". Ο χειρισμός γίνεται μέσω ασύρματων χειριστηρίων που έρχονται με την συσκευή (η εταιρεία υποστηρίζει ότι έχει λιγότερη υστέρηση από το USB) ωστόσο υπάρχει η δυνατότητα για σύνδεση και χειριστηριών USB.

Αυτό που κάνει το OnLive ξεχωριστό είναι η δυνατότητα για αναπαραγωγή 1080p, 60 fps αλλά και 3d εικόνας (αν και προς το παρόν η επιλογή αυτή είναι απενεργοποιημένη - η δυνατότητα από τη συσκευή υπάρχει). 

Κάτι που επίσης αξίζει να αναφερθεί είναι ότι ο τρόπος λειτουργίας του OnLive δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Οι περιορισμοί του χρήστη όσο αφορά την παλαιότητα της συσκευής (για παράδειγμα τα X-Box, Playstation και Wii είναι ήδη 5 ετών με ότι αυτό συνεπάγεται για τα παιχνίδια) αρχίζει σιγά σιγά να μην αποτελεί πρόβλημα αφού θα μπορούσε για παράδειγμα η Microsoft να δημιουργήσει ένα παιχνίδι για το X-Box με πολύ υψηλές απαιτήσεις, οι οποίες όμως μέσω της τεχνικής του cloud computing και μιας γρήγορης σύνδεσης θα επέτρεπαν την αναπαραγωγή του στο X-Box παρά τους περιορισμένους πόρους του. Βλέπουμε λοιπόν ότι εκτός από τις διάφορες εφαρμογές των υπολογιστών σιγά-σιγά και τα παιχνίδια μεταφέρονται στο σύννεφο.
blog comments powered by Disqus