ActionScript 3: Δημιουργία του πίνακα του Πασκάλ

Πάρακατω είναι ο κώδικας για να δημιουργήσετε τον πίνακα του Pascal σε AS3. Στις ιδιότητες του οποίου είχα αναφερθεί σε παλαιότερη ανάρτηση.

var gridSize:int = 10;
var mainArr:Array = new Array(gridSize);
var i:int;
var j:int;
//δημιουργεί τον δισδιάστατο πίνακα και βάζει στη πρώτη γραμμή και στην πρώτη στήλη 1 σε όλα τα κελιά
for (i = 0; i < gridSize; i++) {
mainArr[i] = new Array(gridSize);
for (j = 0; j < gridSize; j++) {
mainArr[i][0]=1;
mainArr[0][j]=1;
}
}
//κάνει τις απαραίτητες πράξεις για να δημιουργηθεί ο πίνακας
//συγκεκριμένα για κάθε στοιχείο μιας στήλης προσθέτει τα
//στοιχείο που βρίσκονται στις θέσεις:
//[ίδια γραμμή][προηγούμενη στήλη]+[προηγούμενη γραμμή][ίδια στήλη]
//του πίνακα
for(i=1;i for(j=1;j mainArr[i][j]=mainArr[i][j-1]+mainArr[i-1][j];
}
}

//εμφανίζει τον πίνακα
for(i=0;i trace(mainArr[i]);
}


Ο τρόπος λειτουργίας του κώδικα είναι πολύ απλός και βασίζεται σε ένα δισδιάστατο πίνακα και στον τρόπο δημιουργίας του πίνακα του Pascal (νέο στοιχείο=[ίδια γραμμή][προηγούμενη στήλη]+[προηγούμενη γραμμή][ίδια στήλη])
blog comments powered by Disqus